"Nawet nie wiem, co napisać". Właścicielka Clout MMA przerywa milczenie po kolejnym falstarcie

"Nawet nie wiem, co napisać". Właścicielka Clout MMA przerywa milczenie po kolejnym falstarcie
Źródło: Clout MMA
Clout MMA zaliczyło kolejny falstart podczas transmisji poprzedniej gali. Napotkane problemy skomentowała współwłaścicielka organizacji, Lexy Chaplin.
Clout MMA już od pierwszej gali boryka się z problemami natury technicznej. W trakcie inauguracyjnej odsłony, która odbyła się 5 sierpnia, nie działała strona z dostępem do transmisji wydarzenia.
Dalsza część tekstu pod wideo
Wówczas serwery transmitujące galę były niedostępne już kilka godzin przed eventem. Sytuacja nie uległa zmianie po rozpoczęciu imprezy, o czym pisaliśmy TUTAJ.
Podobna awaria miała miejsce podczas Clout MMA 2, które odbyło się w minioną sobotę. Część kibiców nie mogła zalogować się na stronie organizacji. Pozostali fani, którym się to udało, otrzymywali informację o błędzie uniemożliwiającym obejrzenie transmisji.
Po wykupieniu usługi pay-per-view na platformie Clout MMA wiele osób poczuło się oszukanych. Kibice wyrazili swoją frustrację za pośrednictwem mediów społecznościowych, o czym pisaliśmy TUTAJ.
W niedzielę Lexy Chaplin zabrała głos w sprawie wspomnianych problemów. Współwłaścicielka Clout MMA przekazała, że organizacja od trzech miesięcy pracowała nad serwerami, które odpowiadały za transmisję sobotniego wydarzenia.
- Przepraszam. Nawet nie wiem, co napisać. Po prostu przepraszam. Od trzech miesięcy pracowaliśmy nad PPV. Gwarantowano mi do samego końca, że nie ma najmniejszej szansy na jakąkolwiek awarię - napisała Chaplin.
Redakcja meczyki.pl
Filip Węglicki30 Oct 2023 · 19:07
Źródło: mma.pl

Przeczytaj również