Znany polski klub szuka pracownika. Lista wymagań wbije cię w fotel
Polonia Warszawa rozpoczęła rekrutację na kluczowe stanowisko. Zakres obowiązków może jednak szokować.
Transfery w trakcie przerwy międzysezonowej nie dotyczą jedynie zawodników i trenerów. Wiele ruchów wykonuje się wówczas również w klubowych gabinetach.
Z końcem sezonu z Polonią Warszawa pożegnał się Grzegorz Leśniewski. W poprzedniej kampanii był on dyrektorem sprzedaży i marketingu "Czarnych Koszul".
Z tego powodu klub rozpoczął poszukiwania nowego pracownika. Ogłoszenie na platformie LinkedIn opublikowała firma Sii Poland, należąca do właściciela Polonii, Gregoire'a Nitota.
Choć według oferty poszukiwany jest kierownik sprzedaży, jego obowiązki mają znacznie wykraczać poza tę funkcję. Lista wymagań i oczekiwań zajmuje w sumie... trzy strony A4.
Do zadań pracownika miałyby należeć m.in. PR-owa obsługa klubu, tworzenie contentu na stronę internetową czy zwiększanie liczby obserwujących w social mediach. To nie koniec.
Do obowiązków doszłyby również normalne zadania sprzedażowe. Chodzi o pozyskiwanie sponsorów, budowanie relacji z klientami VIP czy wspieranie klubowego działu administracji.
Klub wymaga również posiadania sporego doświadczenia na podobnym stanowisku i posiadania znajomości z influencerami i ludźmi biznesu. Mowa też o pracy w godzinach nocnych.
Ogłoszenie zostało wychwycone przez internautów i stało się szeroko komentowane w mediach społecznościowych. Trzeba przyznać, że takich list wymagań nie widzi się na co dzień.