Wysokie kontrakty reklamowe reprezentantów Polski. Fortuna dla Lewandowskiego, słabszy potencjał Krychowiaka
Okres przed mundialem zawsze sprzyja reklamowaniu wielu produktów przez piłkarzy. Jak kształtują się wynagrodzenia polskich reprezentantów?
Co nikogo nie zaskoczy, największy potencjał reklamowy ma Robert Lewandowski. U niego widełki wynagrodzenia za udział w reklamie zaczynają się od miliona złotych i sięgają aż miliona euro.
Na duże zainteresowanie wśród reklamodawców mogą liczyć także Kamil Glik i Kamil Grosicki. Potencjał reklamowy stopera sięga co najmniej 500 tysięcy złotych. Z kolei "Grosik" może liczyć na 400 tysięcy za dużą kampanię reklamową.
Jak kształtuje się potencjał reklamowy selekcjonera reprezentacji Polski? Na tę kwestię wpływa fakt, że Adam Nawałka zazwyczaj unika mediów. Mimo wszystko może liczyć na wynagrodzenie w wysokości od 300 tysięcy do 500 tysięcy złotych.
Eksperci wskazują także, że w ostatnim czasie spadł potencjał reklamowy Grzegorza Krychowiaka. Pomocnik, jeśli dobrze zaprezentuje się na mundialu, będzie mógł liczyć na powrót do sytuacji sprzed dwóch lat.