TikTok sponsorem znanej reprezentacji. Umowa została już podpisana
TikTok śmiało wkroczył w świat sportu. Chińska marka została właśnie sponsorem reprezentacji Niemiec.
Marzec okazał się miesiącem zmian dla reprezentacji Niemiec. DFB zakończy wieloletnią współpracę z adidas, nowe stroje będzie przygotowywało Nike.
Ponadto udało się znaleźć nowego sponsora. Został nim, co nieco zaskakujące, TikTok.
- TikTok został oficjalnym partnerem rozrywkowym męskiej drużyny narodowej Niemiec. Platforma zapewni fanom więcej możliwości bycia na bieżąco i umożliwi produkcję nowych, bardziej kreatywnych treści. Nadchodzące starcia z Francją i Holandią będą początkiem współpracy, która obejmie również odbywające się tego lata mistrzostwa Europy. Oprócz udostępniania fanom klipów zza kulis i organizowania współpracy z innymi twórcami, TikTok będzie reklamowany na banerach podczas meczów międzynarodowych - czytamy w oficjalnym komunikacie DFB.
TikTok powstał w 2016 roku z inicjatywy chińskiej firmy ByteDance. Według najnowszych danych aplikacja może pochwalić się miliardem aktywnych użytkowników w skali miesiąca.
Reprezentacja Niemiec od 2022 roku posiada swoje konto na TikToku. Obecnie kanał ma prawie pół miliona obserwujących, ogółem treści wyprodukowane przez DFB wyświetlono ponad 162 miliony razy.