TikTok sponsorem znanej reprezentacji. Umowa została już podpisana

TikTok sponsorem znanej reprezentacji. Umowa została już podpisana
Shutterstock.com
TikTok śmiało wkroczył w świat sportu. Chińska marka została właśnie sponsorem reprezentacji Niemiec.
Marzec okazał się miesiącem zmian dla reprezentacji Niemiec. DFB zakończy wieloletnią współpracę z adidas, nowe stroje będzie przygotowywało Nike.
Dalsza część tekstu pod wideo
Ponadto udało się znaleźć nowego sponsora. Został nim, co nieco zaskakujące, TikTok.
- TikTok został oficjalnym partnerem rozrywkowym męskiej drużyny narodowej Niemiec. Platforma zapewni fanom więcej możliwości bycia na bieżąco i umożliwi produkcję nowych, bardziej kreatywnych treści. Nadchodzące starcia z Francją i Holandią będą początkiem współpracy, która obejmie również odbywające się tego lata mistrzostwa Europy. Oprócz udostępniania fanom klipów zza kulis i organizowania współpracy z innymi twórcami, TikTok będzie reklamowany na banerach podczas meczów międzynarodowych - czytamy w oficjalnym komunikacie DFB.
nagelsmann niemcy sane
Foto Eric Canha-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus
TikTok powstał w 2016 roku z inicjatywy chińskiej firmy ByteDance. Według najnowszych danych aplikacja może pochwalić się miliardem aktywnych użytkowników w skali miesiąca.
Reprezentacja Niemiec od 2022 roku posiada swoje konto na TikToku. Obecnie kanał ma prawie pół miliona obserwujących, ogółem treści wyprodukowane przez DFB wyświetlono ponad 162 miliony razy.
Florian Wirtz i reprezentacja Niemiec przed towarzyskim meczem z Japonią
ANP / pressfocus
Redakcja meczyki.pl
Hubert Kowalczyk22 Mar · 22:19
Źródło: DFB

Przeczytaj również