Szaleństwo kibica Barcelony. Tyle wydał na klubowe koszulki [WIDEO]
Kibic Barcelony kompletnie odleciał po premierze klubowych koszulek. Wydał dużą sumę na nowe trykoty drużyny.
Spotify zostało sponsorem Barcelony przed rozpoczęciem sezonu 2022/2023. W umowie podkreślono, że logo platformy przy okazji niektórych meczów będzie znikało z koszulki.
W miejsce emblematu pojawia się symbol konkretnego artysty. Do tej pory na trykotach "Blaugrany" widniały emblematy m.in. The Rolling Stones czy Drake’a.
Niedawno powstały koszulki poświęcone zespołowi Coldplay. Zostały one wypuszczone z okazji premiery 10. albumu studyjnego grupy pt. "Moon Music".
Kolekcja trykotów jest limitowana, do sprzedaży trafiło 1899 egzemplarzy. Po ich premierze jeden z kibiców Barcelony postanowił zaszaleć w klubowym sklepie.
Footy Headlines poinformowało, że wspomniany mężczyzna nabył 20 koszulek z logiem Coldplay. Tym samym wydał na swoje zakupy około osiem tysięcy euro.
Piłkarze Barcelony zagrają w specjalnych trykotach podczas El Clasico, które odbędzie się 26 października. Zyski ze sprzedaży koszulek zostaną przekazane agencji UNHCR i fundacji "Blaugrany".