Stało się. Reklamy podczas transmisji Ligi Mistrzów w Polsce

Stało się. Reklamy podczas transmisji Ligi Mistrzów w Polsce
shutterstock.com
Transmisje spotkań Ligi Mistrzów 2024/25 będą przerywane blokiem reklamowymi. WirtualneMedia ustaliły, że Canal+ podpisał już umowę w tej sprawie.
Liga Mistrzów wróciła do Canal+. Nadawca będzie pokazywał nawet spotkania IV rundy eliminacji. W gronie komentatorów znaleźli się między innymi Edward Durda oraz Rafał Nahorny.
Dalsza część tekstu pod wideo
Teraz portal WirtualneMedia ustalił, że w trakcie transmisji najważniejszych rozgrywek klubowych pojawi się blok reklamowy. Ma on trwać 30 sekund. Rozpocznie się w momencie wyjścia zawodników na boisko, zakończy zaś przed pierwszym gwizdkiem.
Należy więc spodziewać się, że telewidzów ominie prezentacja składów. Ma to bezpośredni związek z umową, którą Canal+ podpisał z Group One.
- To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100 proc. uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry - przekazał Bartosz Kuczyński z Group One.
Pakiet reklamowy, nazwany Golden Spot, zadebiutował przy okazji transmisji Superpucharu UEFA. Lokowania będzie jednak znacznie więcej, WirtualneMedia ustaliły, że kontrakt obejmuje aż 167 meczów nowej edycji Ligi Mistrzów.
Redakcja meczyki.pl
Hubert Kowalczyk20 Aug · 10:16
Źródło: WirtualneMedia

Przeczytaj również