Stało się. Reklamy podczas transmisji Ligi Mistrzów w Polsce
Transmisje spotkań Ligi Mistrzów 2024/25 będą przerywane blokiem reklamowymi. WirtualneMedia ustaliły, że Canal+ podpisał już umowę w tej sprawie.
Liga Mistrzów wróciła do Canal+. Nadawca będzie pokazywał nawet spotkania IV rundy eliminacji. W gronie komentatorów znaleźli się między innymi Edward Durda oraz Rafał Nahorny.
Teraz portal WirtualneMedia ustalił, że w trakcie transmisji najważniejszych rozgrywek klubowych pojawi się blok reklamowy. Ma on trwać 30 sekund. Rozpocznie się w momencie wyjścia zawodników na boisko, zakończy zaś przed pierwszym gwizdkiem.
Należy więc spodziewać się, że telewidzów ominie prezentacja składów. Ma to bezpośredni związek z umową, którą Canal+ podpisał z Group One.
- To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100 proc. uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry - przekazał Bartosz Kuczyński z Group One.
Pakiet reklamowy, nazwany Golden Spot, zadebiutował przy okazji transmisji Superpucharu UEFA. Lokowania będzie jednak znacznie więcej, WirtualneMedia ustaliły, że kontrakt obejmuje aż 167 meczów nowej edycji Ligi Mistrzów.