Specjalista od marketingu: Marka Zlatana Ibrahimovicia będzie obecna na rynku przez wiele lat
Specjalista od marketingu wielkich gwiazd sportu, Sam Kerkhofs, uważa, że Zlatan Ibrahimovic jeszcze długo po zakończeniu piłkarskiej kariery będzie czerpał korzyści ze swojej popularności.
W ostatnich tygodniach media we Włoszech informowały, że Zlatan odejdzie z Milanu i zakończy sportową karierę. Zdaniem szefa firmy "Sporthouse Group", Szwed ma przed sobą świetlaną przyszłość również na piłkarskiej emeryturze.
- Jego osiągnięcia są niesamowite i jeszcze przez jakiś czas będzie o nich głośno. Z pewnością po zakończeniu kariery nadal będzie występował w reklamach, może będzie ekspertem w telewizji. Porównałbym go do Erica Cantony, z tym, że ten nie miał mediów społecznościowych kiedy grał, więc jego popularność była globalnie mniejsza. Zlatana zna cały świat. Rozważając wszystkie możliwości, sądzę, że jego marka będzie obecna na rynku przez bardzo wiele lat - stwierdził Kerkhofs.
Ibrahimović w trakcie piłkarskiej kariery grał m.in. w Ajaksie Amsterdam, Juventusie, Interze, Barcelonie, Manchesterze United i Los Angeles Galaxy. Zimą związał się z Milanem - to już jego drugi pobyt w tym klubie.