Raków ogłosił nowego sponsora. Logo x-kom znika z frontu koszulki
![Raków ogłosił nowego sponsora. Logo x-kom znika z frontu koszulki Raków ogłosił nowego sponsora. Logo x-kom znika z frontu koszulki](https://pliki.meczyki.pl/big700/555/67ab44564d93a.jpeg)
Hisense, globalny lider w branży elektroniki użytkowej oraz sprzętu AGD, z dumą ogłasza partnerstwo z drużyną piłkarską Raków Częstochowa oraz Klubem Biznes - Raków Częstochowa. To kolejny etap strategii marki, konsekwentnie wspierającej sport na światową skalę. Dzięki tej kooperacji Hisense umacnia swoją obecność na polskim rynku, jednocześnie angażując się w rozwój jednego z czołowych klubów piłkarskich w kraju.
Sport i technologia - zwycięska strategia
- Sport to nie tylko rywalizacja, ale przede wszystkim pasja, determinacja i dążenie do doskonałości - wartości, które od lat przyświecają również naszej marce. Hisense, jako globalny partner największych wydarzeń sportowych, konsekwentnie wspiera sport w różnych jego formach - podkreśla Janko Štern, Prezes Zarządu Hisense Polska. - Partnerstwo z Rakowem Częstochowa to dla nas naturalny krok, pozwalający być jeszcze bliżej zarówno polskich konsumentów, jak i kibiców. To także okazja, by inspirować do osiągania wyznaczonych celów.
Raków Częstochowa to klub o bogatej, sięgającej 1921 roku tradycji sportowej. Czerwono-niebiescy z odwagą patrzą w przyszłość i należą do najszybciej rozwijających się drużyn piłkarskich w Polsce. Potwierdzeniem tego są liczne sukcesy, w tym mistrzostwo Polski w sezonie 2022/2023, dwukrotne zdobycie Pucharu Polski (2020/2021 i 2021/2022) oraz triumfy w Superpucharze Polski (2021 i 2022). Raków zaznaczył już swoją obecność na arenie międzynarodowej, awansując do Ligi Europy, gdzie rywalizował z europejskimi potęgami, takimi jak Sporting CP czy Atalanta Bergamo. To naturalne, że tak dynamicznie rozwijający się klub wzbudził zainteresowanie renomowanej marki.
Umowa partnerstwa pomiędzy Hisense a Rakowem Częstochowa będzie obowiązywać przez kolejne 2,5 roku. W jej ramach logotyp firmy zostanie umieszczony m.in. na froncie koszulek pierwszego zespołu (zastępując logo firmy x-kom, która pozostaje sponsorem głównym) oraz będzie eksponowany w różnych kanałach komunikacji z kibicami - zarówno w przestrzeni fizycznej, jak i w mediach elektronicznych.
Hisense wspiera mistrzów!
Hisense jest jednym z wiodących globalnych producentów urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej. Oferta marki obejmuje zarówno urządzenia multimedialne (ze szczególnym uwzględnieniem telewizorów Smart TV), urządzenia domowe oraz inteligentne technologie i systemy. Dynamiczny rozwój Hisense w ostatnich latach sprawił, że marka jest już obecna w ponad 160 krajach na świecie, gdzie w większości segmentów czy kategorii produktowych zajmuje wiodące pozycje rynkowe.
Również na polskim rynku marka zdobywa coraz większą popularność, warto podkreślić, że telewizory Hisense MINI-LED ULED 4K są najczęściej wybieranymi modelami tej technologii w Polsce. Jednak Hisense to nie tylko innowacyjna technologia, ale także zaangażowanie w sport na najwyższym poziomie. Jest globalnym sponsorem, m.in. Oficjalny Partner Klubowych Mistrzostw Świata FIFA 2025, Główny Sponsor reprezentacyjnych rozgrywek UEFA, m.in. UEFA EURO 2024, a także Ligi Narodów oraz Oficjalny Sponsor Mistrzostw Świata FIFA Katar 2022.
- Bardzo się cieszę, że firma Hisense dołącza do naszej rodziny jako nowy sponsor główny. To przede wszystkim partnerstwo, które nie tylko wzmacnia naszą pozycję na rynku, ale także otwiera nowe możliwości w zakresie rozwoju marki, ekspozycji medialnej i budowania wartości zarówno sportowej jak i komercyjnej. Hisense, to bowiem globalny gracz, który od lat jest obecny w ekosystemie sportu, wspierając najbardziej rozpoznawalne wydarzenia i kluby na świecie. Mowa tu między innymi o Euro, F1 czy PSG. To dla nas sygnał, że Raków jest atrakcyjną platformą do realizacji celów biznesowych - powiedział prezes Rakowa, Piotr Obidziński.
- Pozyskanie partnera o takiej skali to potwierdzenie rosnącej wartości naszej marki, a także dowód, że jesteśmy organizacją, która potrafi przyciągać globalnych liderów, oferując im realną wartość w obszarze wizerunkowym i marketingowym. O skali tego wydarzenia niech świadczy też fakt, że po raz pierwszy x-kom ustępuje miejsca na froncie koszulki komuś innemu. Ale to nie koniec pewnej ery, tylko kontynuacja drogi, której obraliśmy z nowym bodźcem. Chciałbym, aby to było odbierane w ten sposób, bo Michał Świerczewski zostaje z nami i jego wsparcie klubu się nie zmienia. Natomiast jestem przekonany, że z Hisense możemy zrobić kolejny krok w rozwoju Rakowa - dodał.
Materiał powstał we współpracy płatnej z marką Hisense.