PZPN tłumaczy kłopoty z biletami na finał PP

Niskie ceny biletów - to zdaniem Polskiego Związku Piłki Nożnej główny powód, dla którego pojawił się problem z zakupem wejściówek na finał Pucharu Polski.
Dziś ruszyła sprzedaż biletów na to spotkanie. Zainteresowanie ze strony kibiców przekroczyło jednak możliwości serwerów i wielu fanów nie było w stanie dostać się na platformę zajmującą się rozprowadzaniem wejściówek.
Rzecznik PZPN tłumaczy, że problemy są niezależne od Związku, a jeszcze większe zainteresowanie towarzyszyło meczowi z Niemcami.
Przy okazji ujawniono podział biletów na finał PP:
10 500 biletów – dystrybuowanych przez Legię Warszawa;
10 500 – dystrybuowanych przez Lecha Poznań;
6000 – przekazano uczestnikom, ich rodzicom, opiekunom i trenerom, a także partnerom i sponsorom turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którzy 2 maja również rozgrywają finały na Stadionie Narodowym;
4800 – (po 300 biletów na województwo) dystrybuowanych poprzez odpowiednie Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej dla kibiców z lokalnych środowisk piłkarskich;
4000 – przeznaczono do sprzedaży w kategorii Biznes.
2000 – dla sponsorów, partnerów i gości Polskiego Związku Piłki Nożnej;
8000 – sektory buforowe (wyłączone ze sprzedaży);
500 – miejsca przeznaczone na stanowiska dziennikarskie;
pozostałe (ponad 10 000 biletów) przeznaczonych do otwartej sprzedaży poprzez portal Kupbilet.pl.
10 500 – dystrybuowanych przez Lecha Poznań;
6000 – przekazano uczestnikom, ich rodzicom, opiekunom i trenerom, a także partnerom i sponsorom turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którzy 2 maja również rozgrywają finały na Stadionie Narodowym;
4800 – (po 300 biletów na województwo) dystrybuowanych poprzez odpowiednie Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej dla kibiców z lokalnych środowisk piłkarskich;
4000 – przeznaczono do sprzedaży w kategorii Biznes.
2000 – dla sponsorów, partnerów i gości Polskiego Związku Piłki Nożnej;
8000 – sektory buforowe (wyłączone ze sprzedaży);
500 – miejsca przeznaczone na stanowiska dziennikarskie;
pozostałe (ponad 10 000 biletów) przeznaczonych do otwartej sprzedaży poprzez portal Kupbilet.pl.