PZPN ogłosił głośną współpracę. Nowy partner tuż przed EURO 2024

Polski Związek Piłki Nożnej potwierdził nową współpracę. Sponsorem strategicznym polskiej piłki dziecięcej i młodzieżowej została Kuchnia Vikinga, znana firma, będąca cateringiem dietetycznym.
W piątkowe popołudnie Tomasz Włodarczyk, redaktor naczelny Meczyki.pl, informował TUTAJ o zmianach dotyczących partnerów PZPN. Przede wszystkim federacja zakończyła współpracę z kontrowersyjną marką Inszury.
Sponsor ten wziął na siebie odpowiedzialność za zaproszenie skazanego za korupcję Mirosława Stasiaka do samolotu, którym polscy piłkarze wracali z Mołdawii. Skandal ujawniony przez Wirtualną Polskę odbił się bardzo szerokim echem.
W kolejnych miesiącach Inszury przestały świadczyć jakiekolwiek usługi, chociaż nadal miały wypełniać powinności sponsorskie. Ich symbol wciąż widniał choćby na ściankach podczas konferencji prasowych reprezentacji Polski. Teraz ta współpraca dobiega końca.
PZPN ogłosił za to nowego sponsora strategicznego. Oficjalnie potwierdzono, że partnerem federacji została Kuchnia Vikinga.
- Polski Związek Piłki Nożnej realizuje założenia strategiczne związane z pozyskiwaniem nowych sponsorów. Kuchnia Vikinga w ramach naszej współpracy będzie wspierać rozwój piłki dziecięcej i młodzieżowej. Cieszę się, że do grona naszych partnerów dołącza kolejna polska marka, która konsekwentnie inwestuje w piłkę nożną. Kuchnia Vikinga jest partnerem klubów z polskiej Ekstraklasy, ale współpracuje również z federacjami piłkarskimi ze Szkocji i Chorwacji – powiedział Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.
- Z wielką dumą rozpoczynamy współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Widzimy ogromny potencjał, jaki drzemie w tej dyscyplinie w naszym kraju. Blisko pół miliona zawodników i zawodniczek z całej Polski trenuje w klubach zrzeszonych w PZPN. Piłka nożna to także liczna, zaangażowana społeczność, a występy naszej reprezentacji śledzą regularnie miliony kibiców. Chcemy wesprzeć rozwój piłkarzy, ale także wykorzystać tę współpracę w celu dalszego rozwijania działalności biznesowej. Każdego dnia dostarczamy paczki do 40 tys. klientów w kraju. Naszą ambicją jest to, żeby europejska stolica diet pudełkowych była zlokalizowana w Białymstoku - dodał Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.