Polska firma sponsorem uznanego klubu. Hitowa współpraca
Parma potwierdziła pozyskanie nowego partnera. "Gialloblu" nawiązali współpracę z firmą o polskich korzeniach.
Parma zajęła w poprzedniej kampanii pierwsze miejsce w Serie B. Dzięki temu wywalczyła promocję do włoskiej ekstraklasy, w której zdążyła już rozegrać pierwsze spotkania!
Podopieczni Fabio Pecchii na samym początku sezonu zremisowali z Fiorentiną oraz wygrali z Milanem. Kolejne sukcesy będą przeżywali z nowym sponsorem, Zondacrypto.
Firma powstała w Polsce w 2014 roku. Obecnie to jedna z największych regulowanych giełd kryptowalut w Europie. Została sponsorem treningowym i oficjalnym partnerem kryptowalutowym klubu.
Logotypy Zondacrypto pojawią się na strojach treningowych Parmy, ściance do wywiadów, bandach LED i w centrum treningowym. Będą uwzględnione w materiałach dla mediów i social mediach.
Zondacrypto śmiało wkroczyło na rynek sponsoringu piłkarskiego, zwłaszcza we Włoszech. Ostatnio spółka podpisała umowy z Rakowem Częstochowa, Juventusem i Atalantą.
Marka jest również obecna przy wyścigach kolarskich. Sponsoruje mistrza świata w kolarstwie szosowym Wojciecha Szczepanika czy wyścigi Tour de France i Tour de Pologne.
Zobacz, jak funkcjonuje Parma od kulis: