Nietypowe zajęcie Kamila Grosickiego. Piłkarz podjął współpracę z popularną siecią
Kamil Grosicki poszedł śladami wielu innych sportowców i postanowił sprawdzić swoje siły w branży gastronomicznej. Wielokrotny reprezentant Polski i zawodnik Pogoni Szczecin został twarzą jednej z sieci barów szybkiej obsługi.
Kamil Grosicki nie może narzekać na brak obowiązków. Mimo 35 lat na karku dynamiczny skrzydłowy wciąż jest podstawowym zawodnikiem ekstraklasowej Pogoni Szczecin. Nadal jest również powoływany do reprezentacji Polski.
Długa gra zarówno na polskich, jak i zagranicznych boiskach sprawiła, że "Grosik" z pewnością nie może narzekać na finanse. Mimo natłoku zadań piłkarz w ostatnim czasie postanowił jednak wejść do branży gastronomicznej.
Zawodnik parę miesięcy temu został ambasadorem znanej sieci sprzedającej kebaby. Nawiązał współpracę z firmą Am Am Kebab, występując w kampanii reklamowej sieci. Ostatnio otrzymał jednak również możliwość opracowania własnej receptury.
Danie przygotowane przez 35-latka nazywa się Turbo Box. Zostało skomponowane we współpracy z dietetykiem klinicznym i ekspertem zdrowego żywienia. Posiłek zawiera mięso drobiowe, porcję warzyw, frytki z batatów, kawałki ananasa oraz pestki dyni. Całość uzupełnia sos powstały na bazie jogurtu tureckiego. Cena takiego dania wynosi około 27 złotych.
- Podejmując współpracę z Kamilem wiedzieliśmy, że jest sportowcem najwyższej klasy oraz osobą o niezwykłym podejściu do życia. W czasie pracy nad menu przekonaliśmy się także, że posiada świetny zmysł kulinarny - rzekł właściciel Am Am Kebab, Michał Kłusek cytowany w informacji prasowej.
Kamil Grosicki nie jest jednak pierwszym sportowcem, który spróbował swoich sił w kebabowym świecie. Swoją sieć w Niemczech oraz w Polsce prowadzi Lukas Podolski. Z kolei niedawno ambasadorem jednej z firm został Mariusz Pudzianowski. Pisaliśmy o tym TUTAJ.