Media: FC Barcelona znalazła nowego sponsora. Logo wejdzie na koszulki meczowe
FC Barcelona jest blisko podpisania umowy z nowym sponsorem. Klub może zarobić krocie na reklamie umieszczonej na... rękawku koszulki meczowej.
FC Barcelona od dawna znajduje się w trudnej sytuacji finansowej. W pewnym stopniu poprawiło ją podpisanie umowy sponsorskiej ze Spotify. Potrzeby klubu są jednak znacznie większej.
"Mundo Deportivo" twierdzi, że Barcelona jest blisko porozumienia z Philipsem. Strony negocjują umowę dotyczącą miejsca na rękawku koszulki meczowej, które pozostawało wolne od wygaśnięcia umowy z Beko. Kontrakt miałby obowiązywać przez trzy lata z opcją przedłużenia na dwa kolejne sezony.
Łączna wartość umowy wyniosłaby 56 mln euro. Kwota nie byłaby podzielona na równe transze. Za sezon 2023/24 Barcelona miałaby otrzymać 8 mln euro, za kolejny - 10 mln euro, za dwa następne - 12 mln euro, a za rozgrywki 2027/28 - 14 mln euro.
Katalońskiemu klubowi taki zastrzyk finansowy pozwoliłby na swobodniejsze planowanie okna transferowego. Wciąż są wątpliwości, czy klub będzie w stanie przeprowadzić zapowiadane ruchy kadrowe, z pozyskaniem Leo Messiego na czele.