Marketing Wisły Płock znowu zaskoczył. Nawiązanie do znienawidzonej reklamy i hit na Twitterze [WIDEO]
Wisła Płock prowadzi wyprzedaż koszulek z sezonu 2021/22. W związku z tym klub z Ekstraklasy przygotował wyjątkowy materiał promocyjny, który już zrobił furorę na Twitterze.
Wisła Płock znana jest ze swojego dobrze zorganizowanego działu social mediów. Ekstraklasowy klub w swoich materiałach nawiązywał między innymi do serii gier GTA. Przygotowane materiały spotkały się z uznaniem nie tylko w Polsce, ale rozeszły się po ogólnoświatowych mediach.
Teraz dział promocyjny "Nafciarzy" ponownie zaskoczył. Klub poinformował o wyprzedaży koszulek z sezonu 2021/22 w wyjątkowy sposób.
Nakręcono wideo, które jest oczywistym nawiązaniem do reklamy popularnego sklepu internetowego, posługującego się motywem z piosenki "Baby Shark". Rzeczona reklama odbiła się szerokim echem nie tylko w telewizji, ale i internecie.
- Gdyby piłkarze Wisły Płock grali na poziomie marketingu, dziennikarze rozmawialiby o tym, z kim zagrają w fazie grupowej Ligi Mistrzów - uważa Kuba Szelandak, który współpracuje z "Piłkarskim Biznesem".
- To jest tak złe, że aż znakomite Winszuję po raz kolejny - dodaje Tomasz Urban.