Logo polskiej firmy znajdzie się na koszulkach Juventusu. Potwierdzono hitową współpracę
Juventus potwierdził pozyskanie nowego partnera. "Stara Dama" nawiązała współpracę z firmą o polskich korzeniach.
W obecnej kampanii Juventus rywalizuje na dwóch frontach, na obu radząc sobie bardzo dobrze. Podopieczni Massimiliano Allegriego zajmują drugie miejsce w Serie A, tracąc tylko punkt do Interu, zaś w Pucharze Włoch dotarli już do półfinału.
W osiągnięciu tych wyników klubowi pomogli reprezentanci Polski: Wojciech Szczęsny i Arkadiusz Milik. Od lutego w "Starej Damie" będzie jednak więcej polskich akcentów.
Ekipa z Turynu nawiązała współpracę z marką Zondacrypto. To jedna z największych regulowanych giełd kryptowalut w Europie. Firma powstała w Polsce w 2014 roku.
Spółka podpisała z klubem dwuipółletnią umowę. Przez najbliższe pół roku piłkarze będą występowali z logiem firmy na koszulkach, zaś potem trafi ono na bandy reklamowe.
- Jesteśmy dumni, że Juventus wybrał nas na swoją oficjalną giełdę kryptowalut, co otwiera nowe możliwości zarówno dla klubu, jak i dla nas - powiedział dyrektor generalny giełdy, Przemysław Kral, w oficjalnym komunikacie nt. współpracy.
To jednak nie pierwszy raz, kiedy marka Zondacrypto angażuje się w sport. W lipcu 2023 roku spółka została sponsorem strategicznym mistrzów Polski, Rakowa Częstochowa.