Lewandowski twarzą wielkiej marki. Globalna współpraca Polaka

Lewandowski twarzą wielkiej marki. Globalna współpraca Polaka
Javier Borrego / pressfocus
Robert Lewandowski wciąż jest jedną z największych gwiazd europejskiego futbolu. W poniedziałek ogłoszono kolejną kampanię reklamową z udziałem Polaka.
Napastnik FC Barcelony przez swoją bogatą karierę był reprezentantem wielu globalnych marek. Jego postać doskonale znają kibice nie tylko w Polsce i Europie, ale i na całym świecie.
Dalsza część tekstu pod wideo
Na niespełna dwa tygodnie przed EURO 2024 ogłoszono kolejną współpracę Lewandowskiego. Polak został twarzą Zalando.
To niemiecki wysyłkowy sklep internetowy, skupiający się głównie na obuwiu oraz odzieży. Jest też doskonale znany w Polsce.
Lewandowski reklamuje nową kolekcję sportową wraz z Alexią Putellas, zawodniczką FC Barcelony, ale także innymi znanymi postaciami z innych branż - przedsiębiorcą z branży fitness i mody, Caro Daur, gwiazdą eSportu Ebru Önalem, czy nominowanym do Grammy Pusha T.
Zalando uruchomiło dużą kampanię „Your best is yet to come” zachęcającą swoich użytkowników do wychodzenia ze strefy komfortu i próbowania różnych sportów bez obawy bycia ocenianym.
Robert Lewandowski wypowiedział się na temat kampanii.
- Współpraca z Zalando była wspaniałym doświadczeniem. Jest ona zgodna z moim przekonaniem, że sport to nie tylko rywalizacja, ale ciągłe doskonalenie się i osiąganie nowych szczytów bez strachu przed porażką - powiedział Lewandowski.
- W piłce nożnej, tak jak w życiu, chodzi o codzienne pójście do przodu i doskonalenie się. Ta kampania przypomina nam, że najlepsze chwile są jeszcze przed nami, jednocześnie zachęcając wszystkich do zaakceptowania wzlotów i upadków podczas podróży - zakończył.
Redakcja meczyki.pl
Maciej Pietrasik03 Jun 2024 · 11:11
Źródło: Zalando

Przeczytaj również