Lewandowski: Kręcenie reklam nie ma wpływu na moją formę

Robert Lewandowski jest ambasadorem wielu znanych marek. Kapitan reprezentacji Polski uważa jednak, że zobowiązania reklamowe nie mają wpływu na jego formę.
Lewandowskiemu wytykano częste pojawianie się w reklamach zwłaszcza po nieudanych mistrzostwach świata. Wielu kibiców twierdziło, że aktywność na tym polu zdekoncentrowała najlepszego polskiego piłkarza. Sam zainteresowany nie zgadza się z takimi opiniami. Jego zdaniem kręcenie reklam nie zaburza jego przygotowań do meczów.
- Robię to, gdy mam dni wolne. To nie jest tak, że reklamy kręcę między treningami. Nie zajmuje mi to aż tak dużo czasu, bym czuł się tym zmęczony lub by wpływało to na moją grę. Nie myślę, ile dni w roku na to poświęcam - tak samo jak nie podliczam, ile czasu przeznaczam na spacery - mówi Lewandowski w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl.
Lewandowski w tym sezonie jest w bardzo dobrej formie. W 24 występach w barwach Bayernu strzelił aż 22 gole.