Lech traci sponsora strategicznego. "Formuła współpracy się wyczerpała"
Lech Poznań od przyszłego sezonu będzie miał nowego sponsora strategicznego. Współpracę z klubem kończy firma STS.
Lech był związany z bukmacherem od kwietnia 2013 roku. Jego logotyp widniał na froncie koszulek meczowych do 2017 roku, a następnie od 2020 roku do teraz.
Wiadomo już, że w kolejnym sezonie na koszulkach "Kolejorza" będzie inna reklama. Mateusz Juroszek, prezes STS, poinformował, że umowa między jego firmą a klubem nie zostanie przedłużona. Jego zdaniem dotychczasowa formuła współpracy się wyczerpała.
- Dlatego też z początkiem roku zaproponowaliśmy klubowi jej zmianę. Różnice w celach biznesowych sprawiły, że przedłużenie umowy sponsorskiej nie było jednak możliwe. Dlatego też wraz z końcem obecnego sezonu, zakończy się również 10-letnia współpraca między STS a Lechem Poznań - napisał Juroszek.
Prezes STS w swoim wpisie wymienił szereg akcji, które bukmacher zrealizował razem z klubem. Wśród nich było incydentalne udostępnianie przestrzeni na przodzie koszulek organizacjom spłecznym i charytatywnym.
Na razie nie wiadomo, kto będzie nowym sponsorem strategicznym Lecha. Decyzja w tej sprawie zostanie zapewne ogłoszona w najbliższych tygodniach.