Lech Poznań stracił sponsora strategicznego. Prezes opublikował list otwarty

Firma STS zrezygnowała z bycia sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Decyzję ogłosił prezes firmy Mateusz Juroszek.
Poznański klub korzystał z pomocy firmy zajmującej się zakładami bukmacherskimi od ponad czterech lat. Pierwotna umowa została podpisana wiosną 2013 roku.
Poznański klub korzystał z pomocy firmy zajmującej się zakładami bukmacherskimi od ponad czterech lat. Pierwotna umowa została podpisana wiosną 2013 roku.
Prezes Mateusz Juroszek opublikował na Twitterze list otwarty do Kolejorza, dziękując za wielosezonową współpracę.
Mateusz Juroszek zaznaczył, że rezygnacja z bycia sponsorem nie oznacza całkowitego rozstania z Lechem. Firma zamierza "w dalszym ciągu wspierać klub oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców".