Krychowiak otwiera kolejny biznes. To "LinkedIn dla piłkarzy" [NASZ NEWS]
Grzegorz Krychowiak rusza z nowym biznesem. Reprezentant Polski chce, aby młodzi piłkarze byli bardziej dostrzegani przez kluby. Dlatego tworzy platformę, która pomoże pokazać im swój talent trenerom czy skautom.
Od końca października 32-latek trenuje przed mundialem na obiektach Legii Warszawa. To dlatego, że liga w Arabii Saudyjskiej ma długą przerwę zarządzoną przez tamtejszą federację, aby selekcjoner, Herve Renard, mógł jak najlepiej przygotować naszych grupowych rywali do MŚ.
Pomocnik oprócz zajęć na boisku wykorzystuje czas w stolicy do załatwienia swoich pozasportowych spraw. Krychowiak ma wiele różnych biznesów, od szycia garniturów do stawiania domów, a właśnie odpala kolejny. To aplikacja LinkBall, w którą postanowił zainwestować.
O co w niej chodzi? Najlepiej samemu ściągnąć (za pomocą AppStore lub Google Play) i się przekonać, ale w skrócie to LinkedIn dla środowiska piłkarskiego. Przestrzeń, w której piłkarze mogą zaprezentować swoje umiejętności dzięki wrzuceniu filmiku, przedstawić swoje statystyki i nawiązać kontakt z klubowymi skautami, trenerami czy innymi entuzjastami piłki. Aplikacja będzie organizowała challenge dla użytkowników, pozwalała zbudować własną społeczność graczom, ale też klubom.
- Bardzo zainteresował mnie ten projekt. Wierzę, że w ten sposób mogę skrócić dystans pomiędzy zdolnymi dziećmi chcącymi grac w piłkę, zwłaszcza z małych miast, a klubami posiadającymi narzędzia do ich rozwoju - mówi nam Krychowiak.
Więcej informacji na LinkBall.me.