Krychowiak otwiera kolejny biznes. To "LinkedIn dla piłkarzy" [NASZ NEWS]

Krychowiak otwiera kolejny biznes. To "LinkedIn dla piłkarzy" [NASZ NEWS]
Mike Jones / press focus
Grzegorz Krychowiak rusza z nowym biznesem. Reprezentant Polski chce, aby młodzi piłkarze byli bardziej dostrzegani przez kluby. Dlatego tworzy platformę, która pomoże pokazać im swój talent trenerom czy skautom.
Od końca października 32-latek trenuje przed mundialem na obiektach Legii Warszawa. To dlatego, że liga w Arabii Saudyjskiej ma długą przerwę zarządzoną przez tamtejszą federację, aby selekcjoner, Herve Renard, mógł jak najlepiej przygotować naszych grupowych rywali do MŚ.
Dalsza część tekstu pod wideo
Pomocnik oprócz zajęć na boisku wykorzystuje czas w stolicy do załatwienia swoich pozasportowych spraw. Krychowiak ma wiele różnych biznesów, od szycia garniturów do stawiania domów, a właśnie odpala kolejny. To aplikacja LinkBall, w którą postanowił zainwestować.
O co w niej chodzi? Najlepiej samemu ściągnąć (za pomocą AppStore lub Google Play) i się przekonać, ale w skrócie to LinkedIn dla środowiska piłkarskiego. Przestrzeń, w której piłkarze mogą zaprezentować swoje umiejętności dzięki wrzuceniu filmiku, przedstawić swoje statystyki i nawiązać kontakt z klubowymi skautami, trenerami czy innymi entuzjastami piłki. Aplikacja będzie organizowała challenge dla użytkowników, pozwalała zbudować własną społeczność graczom, ale też klubom.
- Bardzo zainteresował mnie ten projekt. Wierzę, że w ten sposób mogę skrócić dystans pomiędzy zdolnymi dziećmi chcącymi grac w piłkę, zwłaszcza z małych miast, a klubami posiadającymi narzędzia do ich rozwoju - mówi nam Krychowiak.
Więcej informacji na LinkBall.me.
Krychowiak firma
własne

Przeczytaj również