“Kibicem się jest”. Bukmacher rusza z kampanią, wcześniej podpisał rekordową umowę!

“Kibicem się jest”. Bukmacher rusza z kampanią, wcześniej podpisał rekordową umowę!
Betclic - kampania
Bukmacher Betclic, po podpisaniu największej umowy sponsorskiej w historii polskiej piłki nożnej, wystartował z kampanią promocyjną „Kibicem się jest”. Marka jest tytularnym sponsorem 1., 2. i 3. Ligi, a w nowym spocie podkreśla rolę kibiców w futbolu.
W swoim nowym spocie Betclic mówi otwarcie: “bez Was nie ma piłki nożnej”. Legalny bukmacher postanowił zwrócić uwagę i docenić tych, którzy współtworzą każde widowisko z trybun - kibiców.
Kampania promocyjna ukazuje świat futbolu z innej perspektywy. Tym razem blask reflektorów skupia się nie na zawodnikach, ale na fanach, którzy współtworzą piłkarskie święto. Wszystko w imię hasła “Kibicem się jest, a nie bywa”. Tym samym Betclic honoruje w najnowszej kampanii wszystkich, którzy są ze swoim klubem bez względu na wyniki, pogodę czy miejsce spotkań. I podkreśla, że prawdziwym kibicem może być każdy, niezależnie od płci, wyglądu, poglądów czy pochodzenia.
W materiałach promocyjnych możemy zobaczyć prawdziwe emocje z piłkarskich obiektów, które najlepiej pokazują, jak ważnym elementem meczu są ludzie przeżywający spektakl z pozycji trybun.
Aby podkreślić rolę kibiców, w spotach ukazano nie tylko fanów na największych arenach w Polsce, ale także na małych lokalnych stadionach, gdzie garstka najwierniejszych kibiców wspiera drużynę na dobre i na złe. Bo “kibicem się jest, a nie bywa”.
Wraz z akcją skierowaną wprost do kibiców, bukmacher prowadzi też szeroko zakrojone działania promocyjne, gwarantujące sporo atrakcji i benefitów nie tylko dla klubów, ale też samych fanów.
Współpraca na wielką skalę
Nowa kampania promocyjna Betclic to kolejne działanie, które jest następstwem największej umowy sponsoringowej w polskiej piłce klubowej. 13 sierpnia 2024 roku Betclic został bowiem sponsorem tytularnym polskich rozgrywek na poziomie 1. Ligi, 2. Ligi i 3. Ligi. Beneficjentami tej współpracy jest aż 108 klubów z trzech poziomów rozgrywkowych, a operator nie zapomina również o kibicach, którzy mogą liczyć na sporo akcji promocyjnych i marketingowych ze strony Betclic.
Co więcej, kibice dzięki współpracy bukmachera z organizatorem rozgrywek mogą śledzić na żywo mecze ulubionych drużyn na stronie w aplikacji Betclic. Bukmacher udostępnia transmisje meczów Betclic 1. Ligi i wybranych spotkań Betclic 2. Ligi. Kontrakt podpisano na cztery lata, zatem aż do zakończenia sezonu 2027/2028.
Materiał promocyjny. Hazard wiąże się z ryzykiem. BEM Operations Ltd. to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami. 18+
Redakcja meczyki.pl
Marcin Przesmycki 23 Aug · 14:24
Źródło: materiał reklamowy

Przeczytaj również

Dyskusja

- komentarzy
Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone