Justin Bieber, Shakira i The Weeknd trafią na koszulki FC Barcelony? Wiele na to wskazuje

Justin Bieber, Shakira i The Weeknd trafią na koszulki FC Barcelony? Wiele na to wskazuje
screen youtube
FC Barcelona podpisała umowę ze Spotify. Nowa współpraca oznacza liczne zmiany, które wpłyną na kataloński klub. Dotyczą one także wyglądu koszulek.
Zarząd FC Barcelony dokonuje gruntowej przebudowy finansów. Włodarze starają się podpisać bardziej atrakcyjne kontrakty, których parafowanie będzie miało pozytywne przełożenie na stan klubowej kasy.
Dalsza część tekstu pod wideo
Jedną z nowych współpracy jest porozumienie osiągnięte z firmą Spotify. Streamingowy gigant stał się kluczowym partnerem "Dumy Katalonii". Hiszpańskie media spekulują, że dzięki umowie FC Barcelona może inkasować nawet 65 milionów euro rocznie.
W zmian Spotify otrzyma miejsce na koszulkach oraz prawo do zmiany nazwy stadionu. Ten będzie się oficjalnie nazywał Spotify Camp Nou. To jednak nie koniec wizerunkowych rewolucji.
Kataloński "Sport" podaje, iż na koszulki FC Barcelony trafią logotypy licznych artystów, którzy należą do najpopularniejszych w szwedzkim serwisie. Przygotowano nawet stosowną wizualizację projektu, który może wejść w życie od sezonu 2022/23.
Nie będzie to nowość na hiszpańskim rynku. Kilkanaście lat temu Atletico Madryt współpracowało z wytwórnią Columbia Pictures. Zaowocowało to unikalną, koszulkową promocją takich filmów jak "Hellboy", "Duża ryba" oraz "Spider-man 2".
Redakcja meczyki.pl
Hubert Kowalczyk16 Mar 2022 · 16:28
Źródło: Sport

Przeczytaj również