FC Barcelona promuje... album czołowego polskiego rapera. Zaskakujące wyjaśnienie [WIDEO]
FC Barcelona zaskoczyła wczoraj kibiców jedną z opublikowanych w mediach społecznościowych relacji. Promuje ona nowy album jednego z czołowych polskich raperów.
"Blaugrana" od ponad roku prowadzi ścisłą współpracę z marką Spotify. Szwedzka firma stała się jednym z głównych sponsorów katalońskiego klubu, co obliguje klub do podejmowania aktywności z udziałem piłkarzy oraz muzyków.
Spółka może zamieszczać informacje o muzykach na bandach reklamowych okalających boisko. Jako międzynarodowy koncern wybiera artystów z różnych zakątków świata. Podczas meczu z Celtą Vigo kibice mogli zaobserwować wizerunek Michała "Maty" Matczaka.
Raper kilka dni później przybył do stolicy Katalonii. Odwiedził boisko treningowe "Barcy", a także zobaczył się z Robertem Lewandowskim. To jednak nie koniec działań związanych z czołowym polskim muzykiem młodego pokolenia.
Na instagramowym profilu FC Barcelony pojawił się wideoklip prezentujący w skrócie spotkanie Matczaka z "Lewym". U dołu relacji zamieszczono z kolei naklejkę przekierowującą fanów "Blaugrany" do odsłuchu nowego albumu rapera, "<33", na Spotify.
To dość niespodziewana część umowy zawartej przez "Barcę" ze strategicznym sponsorem. Taki ruch może pomóc jednak "Macie" w zaistnieniu poza granicami naszego kraju. "Dumę Katalonii" na Instagramie obserwują bowiem 123 miliony osób, zaś miesięczna liczba odsłuchań utworów rapera to "zaledwie" 2,2 miliona.
FC Barcelona wygrała wspomniane starcie z Celtą Vigo (3:2), jednak we wtorek podopiecznym Xaviego powinęła się noga w meczu z Mallorcą (2:2). Szansę powrotu na zwycięską ścieżkę zawodnicy otrzymają w piątkowym spotkaniu z Sevillą.