FC Barcelona ma nowego sponsora. Camp Nou zmieni nazwę
FC Barcelona ogłosiła podpisanie umowy ze Spotify. Szwedzka platforma streamingowa będzie sponsorem klubu od sezonu 2022/23.
Kontrakt będzie obowiązywał przez cztery sezony. W jego ramach nazwa Spotify pojawi się na froncie koszulek sekcji męskiej i kobiecej. Przez trzy sezony logo firmy będzie też obecne na trykotach treningowych.
Nowością w przypadku Barcelony jest umieszczenie marki sponsora w nazwie stadionu. Ten będzie się oficjalnie nazywał Spotify Camp Nou.
- W ramach partnerstwa ma powstać nowa platforma, która pomoże artystom w interakcji z globalną społecznością fanów Barcelony - napisał klub w oficjalnym komunikacie.
Strony nie poinformowały jaka jest wartość umowa. Wcześniej media podawały, że może to być 65 mln euro rocznie.
Umowa została już podpisana przez zarząd Barcelony, ale musi zostać jeszcze zatwierdzona na zgromadzeniu socios. Dojdzie do niego 3 kwietnia.