"Żużel na Stadionie Śląskim może być hitem. To projekt z dreszczykiem"

- Na żużel zabrał mnie tata. Popłakałem się za pierwszym razem, było za głośno, ale gdy zapytał dwa tygodnie później czy idziemy, to podobno się zgodziłem i poszliśmy - wyznał Jacek Gumowski w rozmowie z oficjalnym serwisem Speedway European Championship.
Były już marketing menedżer Stali Gorzów, został dyrektorem do spraw komunikacji projektu "Żużel na Śląskim". Obejmuje on finałową rundę cyklu SEC 2018 oraz mecz Żużlowej Reprezentacji Polski. Obie te imprezy odbędą się we wrześniu 2018 roku na przebudowanym stadionie Śląskim w Chorzowie.
- Gorzów to świetna przygoda. Mnóstwo wspaniałych wspomnień, poznanych przyjaciół, z którymi mam stały kontakt. Stal dała mi możliwości. Zawsze, gdy miałem pomysł i zdobyłem na niego finansowanie, to nikt nie zamykał mi drogi do zrobienia marketingu. Cieszę się, że pomysły idą dalej. To znak, że przynoszą ciągłe efekty - stwierdził Gumowski.
- One Sport śledzę od początku. Podoba mi się w tej firmie waleczność, kreatywność i ciągła chęć rozwoju żużla. Zarówno SEC, jak i SBP, to świetnie opakowane produkty, które dają wiele profitów zarówno dla sponsorów, żużlowców, osób pracujących przy tych projektach, ale przede wszystkim mnóstwo frajdy dla kibiców, do których te produkty są kierowane - podkreślił były marketing menedżer Stali Gorzów.
- To świetny moment dla cyklu SEC, by zrobić efekt "wow". Żużel na Śląskim, to może być hit. Projekt ma potencjał. Podgrzany historią startów na tym stadionie, powoduje dreszczyk. Cel jaki stawiamy sobie w zespole to jak najlepsza frekwencja. I na tym się skupimy w pierwszej kolejność - podsumował Gumowski.