Tomasz Ćwiąkała ambasadorem Betclic. Głośny transfer na rynku

Tomasz Ćwiąkała ambasadorem Betclic. Głośny transfer na rynku
Betclic Tomasz Ćwiąkała
Tomasz Ćwiąkała, popularny dziennikarz, komentator sportowy i youtuber dołączył do grona ambasadorów marki Betclic. Ekspert piłkarski podpisał z bukmacherem dwuletnią umowę.
Tomasza Ćwiąkały nie trzeba przedstawiać sympatykom piłki nożnej. Jego programy i analizy regularnie goszczą w najważniejszych mediach sportowych, a jego fachowa wiedza o futbolu, zwłaszcza tym z Półwyspu Iberyjskiego, zyskała uznanie zarówno wśród innych ekspertów, jak i kibiców. Ćwiąkała jest autorem wielu głośnych wywiadów, a także twórcą internetowym, który zgromadził setki tysięcy fanów na swoich kanałach. Publikuje treści nie tylko o tym, co dzieje się na boisku, ale również zdradza historie, które toczą się za kulisami świata piłki nożnej.
- Tomek dostarcza fanom piłki nożnej jakościowe treści. Od vlogowych komentarzy na gorąco przez wywiady z piłkarzami po humorystyczne video - jego content jest bardzo zróżnicowany. Wykorzystując piłkarski żargon, można go nazwać „dziennikarzem kompletnym” choć patrząc na szeroki zakres działalności, bardziej pasowałoby „twórca kompletny”. Transfer jednego z najmocniejszych obecnie nazwisk w polskim, piłkarskim świecie po raz kolejny pokazuje obrany przez nas kurs i umocnienie się na pozycji lidera rynku, również pod kątem działań marketingowych. Bardzo cieszymy się na tę współpracę i wierzymy, że wkrótce wspólnie oddamy w ręce fanów futbolu kilka interesujących projektów. – powiedział Bartek Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.
Betclic Tomasz Ćwiąkała new
W ramach nawiązanej współpracy ambasadorskiej dziennikarz będzie tworzył autorskie formaty dla kanałów Betclic Polska oraz występował jako gość w już istniejących, dobrze znanych widzom programach. Z kolei Betclic zyska widoczność na kanałach Tomasza Ćwiąkały poprzez branding jego konta na YouTube oraz lokowanie treści w jego mediach społecznościowych.
- Jeśli chodzi o tworzenie contentu internetowego, programów, wywiadów, live’ów czy innych form, Betclic jest dla mnie najbardziej kreatywną marką wśród firm bukmacherskich. Tym bardziej cieszę się, że mogę dołączyć do niej jako ambasador. Wierzę, że uda nam się wspólnie tworzyć jakościowe treści, które zainteresują coraz bardziej wymagającego widza. Oczywiście motywem przewodnim naszych działań będzie futbol, ale mamy w planach wypłynięcie na szersze wody, nie tylko sportowe. Póki co nie mogę niczego zdradzić, ale zachęcam do śledzenia kanałów Betclic Polska, bo będzie się działo. - stwierdził Tomasz Ćwiąkała (Canal+Sport).
Tomasz Ćwiąkała nie jest jedynym przedstawicielem świata mediów, który dołączył do grona ambasadorów marki Betclic. Obok niego w tej roli występują również inne znane postacie, cenione przez fanów sportu, takie jak Michał Pol, Zwykły Kibic, Footroll, Karolina Kowalkiewicz czy Mateusz Gamrot. Ambasadorami są także twarze świata gamingu i elektronicznej rozrywki, takie jak Lachu, Paris Platynov czy Piotr 'Izak' Skowyrski.
Materiał promocyjny. Hazard wiąże się z ryzykiem. BEM to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami.
Redakcja meczyki.pl
Adam Nowacki14 Jan · 16:01
Źródło: materiał reklamowy

Przeczytaj również

Dyskusja

- komentarzy
Komentarze dla tego artykułu zostały wyłączone