Polska marka została partnerem Newcastle United. Oficjalnie potwierdzono hitową współpracę [WIDEO]
Newcastle pozyskało nowego partnera. "Sroki" nawiązały współpracę z polską marką InPost.
InPost jest liderem na krajowym rynku usług logistycznych. Firma ta wsławiła się stworzeniem sieci automatów Paczkomat.
Od pewnego czasu InPost aktywnie angażuje się w świat sportu. Przedsiębiorstwo jest sponsorem strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej, a w październiku tego roku stało się oficjalnym partnerem Tour de France.
Dziś InPost ogłosił kolejne głośne porozumienie. Marka została partnerem Newcastle United.
- Z ogromną radością mam zaszczyt ogłosić, że InPost Group została oficjalnym partnerem Newcastle United - wiodącego klubu Premier League. To kolejny duży międzynarodowy sponsoring sportowy Grupy InPost w ostatnim czasie (...). Nie możemy się doczekać, aby dołączyć do społeczności jednej z najbardziej oddanych grup kibiców na świecie - napisał na platformie Linkedin Rafał Brzoska, prezes firmy InPost.
Newcastle przeżywa renesans formy od momentu przejęcia klubu przez Saudyjski Fundusz Inwestycyjny. W poprzednim sezonie "Sroki" zajęły czwarte miejsce w Premier League i po 20 latach wróciły do Ligi Mistrzów.
Podopieczni Eddiego Howe'a wciąż mają szansę na wyjście z grupy śmierci w Champions League. Przed ostatnią kolejką "The Magpies" mają na koncie pięć punktów, o dwa mniej od drugiego PSG. 13 grudnia Newcastle zagra z Milanem, a paryżanie z Borussią Dortmund.