Nowy produkt Messiego. Szykuje się hit
Leo Messi się nie zatrzymuje. Na rynek weszła nowa kolekcja sygnowana wizerunkiem piłkarza Interu Miami.
Najwięksi zawodnicy świata nie zarabiają pieniędzy wyłącznie na murawie. Spore fundusze zyskują dzięki udziałom w kampaniach reklamowych oraz wypuszczaniu własnych linii produktów.
Nie inaczej jest w przypadku Leo Messiego. W środę reprezentant Argentyny oficjalnie został posiadaczem własnej marki wina. Pomogła mu tym prestiżowa włoska marka MM Winemaker.
Kolekcja GOAT 10 ma finalnie obejmować linię win wytwarzanych w trzech włoskich regionach: Apulii, Kampanii i Sycylii. Na razie zaprezentowano dwie pierwsze odmiany: Syrah i Primitivo!
Każda butelka ma wyróżniać się nie tylko mocnym smakiem, lecz także unikalnym designem. Znalazły się na nich grafiki z podobiznami Messiego w koszulkach Interu Miami i "Albicelestes".
Kolekcja zadebiutowała na renomowanych targach Expovina w Zurychu. Już wtedy miała wzbudzić niemałą sensację. Cena detaliczna jednej butelki wynosi 65 dolarów, a więc 265 złotych.
Lista odmian win powiększy się w przyszłym roku. Czynny udział w ich promocji ma wziąć udział sam 37-latek - wykorzystując w ten sposób okres regeneracji po zakończeniu sezonu MLS.