Clout MMA wydało oświadczenie. Kibice oburzeni "rekompensatą", zarzucają brak profesjonalizmu

Clout MMA wydało oświadczenie. Kibice oburzeni "rekompensatą", zarzucają brak profesjonalizmu
Źródło: Clout MMA
Pierwsza edycja Clout MMA dobiegła końca. W jej trakcie nie zabrakło jednak problemów. Władze federacji zdecydowały, że zrekompensują je swoim kibicom.
W sobotę odbyła się premierowa gala Clout MMA. W oktagonie pojawili się m.in. Marcin Najman, Andrzej Fonfara, Tomasz Hajto, Błażej Augustyn czy Zbigniew Bartman.
Dalsza część tekstu pod wideo
Powody do zadowolenia miało jednak tylko trzech z nich. W pojedynku piłkarsko-siatkarskim górą był mistrz Europy z 2009 roku, który w wielkim stylu udusił byłego defensora Schalke 04. Ręce ku górze unieśli ponadto Fonfara oraz Augustyn.
Wielkich gwiazd nie zabrakło również wśród kibiców. Na trybunach zasiedli m.in. Grzegorz Rasiak, Jakub Wawrzyniak czy Marcin Żewłakow. Nie wszystkim było jednak dane zobaczyć premierową edycję Clout MMA. Jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia nastąpiły ogromne problemy techniczne, które uniemożliwiły śledzenie walk.
Już w trakcie imprezy o problemach technicznych informował oficjalny profil federacji. W niedzielę owe problemy zdecydowano się zrekompensować. Szczegóły przekazano w oświadczeniu.
- Gala Clout MMA, która odbyła się w sobotni wieczór na warszawskim Torwarze, była pasjonującym i emocjonującym wydarzeniem. Dziękujemy za wasze wsparcie w ostatnich miesiącach. Zrobiliśmy wszystko, aby zapewnić wam rozrywkę na najwyższym poziomie. Jesteśmy jednak świadomi, że wielu widzów, którzy zakupili transmisję PPV, doświadczyło problemów z dostępem do niej - napisano.
- Sytuacja ta była spowodowana niespotykaną skalą ataków hakerskich, które zostały skierowane przeciwko naszej organizacji. Jest nam z tego powodu niezmiernie przykro, ponieważ zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby zwalczyć ten problem. Mamy świadomość, że nasi fani mają prawo oczekiwać najwyższej jakości transmisji - dodano.
- Informujemy, że współpracujemy z naszym dostawcą technologii oraz organami ścigania, aby jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem. Naszym głównym celem jest indywidualne rozpatrzenie wszystkich reklamacji. Osoby, które doświadczyły problemów w sobotni wieczór, prosimy o kontakt z wykorzystaniem formularza kontaktowego w serwisie - kontynuuje Clout MMA w oświadczeniu.
- Jednocześnie zapewniamy, że w ramach rekompensaty materiał archiwalny będzie dostępny przed wydłużony czas, przez najbliższe 10 dni - zakończono.
Komunikat wydany przez federację spotkał się z oburzeniem ze strony kibiców, którzy zarzucają Clout MMA brak profesjonalizmu.
Redakcja meczyki.pl
Piotr Sidorowicz 06 Aug 2023 · 16:40
Źródło: Twitter

Przeczytaj również